1. На занятті «Підготовка звіту по навчальній практиці. Публікація інформації на особистому веб-вузлі» я дізнався, що можна викласти звіти на власному блозі, я навчився створювати звіти до проведених практичних робіт. Я зрозумів, що їх складати не так й важко.

2. Найбільший мій успіх — це те, що я удосконалив свої вміння зі створення рубрик та створення нових записів.

3. Під час виконання роботи у мене не виникло труднощів, основний недолік — це великі затрати часу на ввод інформації в записи.

4. Раніше у мене не виходило міняти положення графічного зображення в тексті, а тепер виходить.

5. Результатом своєї роботи я задоволений, тому що я удосконалив свої вміння у роботі з WordPress.

6. Якби була змога виконати роботу ще раз, то я б не вносив ніяких змін.

7. На занятті мене нічого не здивувало.

8. Ще потрібно працювати над вміннями і навичками додавання рубрик, нових записів та сторінок.

9. На цьогому занятті я ставив мету написати чотири звіти, що я і виконав.